Downloaden Dunkin’ app
Waar kan ik de app downloaden?
Je kan de app vinden via de website dunkindonuts.nl/app en vervolgens downloaden in de Google Play Store en de Apple Appstore.
Help, mijn vraag staat hier niet tussen
Neem contact op met het support team via support@dunkindonuts.nl
Zij nemen zo snel mogelijk contact op om het probleem op te lossen.
Registratie
Ik heb een buitenlands telefoonnummer – kan ik dan geen profiel aanmaken?
Helaas is het nog niet mogelijk om een profiel aan te maken met een buitenlands mobiele nummer. We gaan ooit wel andere nummers mogelijk maken, maar hier kunnen we nog geen datum voor geven.
Ik heb geen sms ontvangen met een verificatie code, wat moet ik doen?
We raden eerst om het altijd nog een keertje te proberen. Mocht je zeker weten dat er geen sms binnenkomt (wacht even 10 seconden), dan kan je een mailtje sturen naar support@dunkindonuts.nl met je mobiele nummer, voornaam en achternaam. Ons team helpt je dan zo snel mogelijk verder.
Sparen & Verzilveren
Ik heb wel betaald en mijn app laten scannen maar ik heb geen punten ontvangen. Wat moet ik doen?
Ai! Dit is vreemd. Als je de bon nog hebt dan kunnen we je helpen. Onderaan de bon staat een ‘wtrx code’. Stuur deze via een email samen met je mobiele nummer naar support@dunkindonuts.nl. Je ontvangt een bericht in de app zodra je punten zijn bijgeschreven!
Kan ik ook punten sparen via een bestelling in de webshop?
Op dit moment is het niet mogelijk om punten te sparen via een bestelling die is geplaatst in onze webshop.
Ik heb betaald en merkte later dat ik niet de korting heb gekregen die ik had verwacht. Wat kunnen jullie voor me doen?
Ai! Dit is vreemd. Als je de bon nog hebt dan kunnen we je helpen. Onderaan de bon staat een ‘wtrx code’. Stuur deze via een email samen met je mobiele nummer en de korting die je had verwacht naar support@dunkindonuts.nl. We onderzoeken het en komen zo spoedig mogelijk bij je terug.