Bestellingen & leveringen
Ik heb geen track en trace code ontvangen
Mocht u geen e-mail hebben ontvangen met hierin de gegevens van de track en trace, controleer eerst u spambox. Het kan voorkomen dat deze hierin terecht komt. Mocht u geen email hebben ontvangen, neem contact met ons op via het contact formulier
Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?
Bestellingen kunnen tot 15:00 uur op de dag voor de bezorging schriftelijk worden gewijzigd.
Alle wijzigingen dienen via het contactformulier doorgegeven te worden om misverstanden te voorkomen.
Wie levert de bestelling af?
De bestellingen worden geleverd via verschillende bezorgdiensten die gespecialiseerd zijn in bezorgingen van vers pakketten.
Ik wil graag iets bestellen wat niet in het menu staat, kan dit?
We bespreken graag de mogelijkheden en komen hiervoor het liefst in contact via een telefoonnummer. Alle benodigde gegevens kunnen ingevuld worden via het Contact formulier.
Waar kan ik terecht met vragen of opmerkingen over mijn bestelling?
Voor alle vragen en opmerkingen kun je bij ons terecht via het contactformulier.
We streven ernaar om binnen 48 uur een reactie te geven. Het kan voorkomen dat onze e-mails in de spambox belanden.
Leveren jullie door heel Nederland?
Helaas wordt er niet geleverd op de waddeneilanden. Voor de rest wordt er geleverd in heel Nederland.
Hoe kan ik mijn bestelling het beste bewaren?
Bestellingen worden de nacht voor de levering dagvers gemaakt. De donuts dienen bewaard te worden op kamer temperatuur (18-24 graden) en niet in de koelkast of in de vriezer.
Tot hoe laat kan ik bestellen voor de volgende dag?
Bestellen is mogelijk tot 16:00 uur. Indien er besteld voor 16:00 uur dan kan de bestelling de volgende dag geleverd worden – mits hiervoor is gekozen qua leverdatum –