FAQ Bestellingen & Leveringen

Bestellingen & leveringen

Mocht u geen e-mail hebben ontvangen met hierin de gegevens van de track en trace, controleer eerst u spambox. Het kan voorkomen dat deze hierin terecht komt. Mocht u geen email hebben ontvangen, neem contact met ons op via het contact formulier

Bestellingen kunnen tot 15:00 uur op de dag voor de bezorging schriftelijk worden gewijzigd.

Alle wijzigingen dienen via het contactformulier doorgegeven te worden om misverstanden te voorkomen.

De bestellingen worden geleverd via verschillende bezorgdiensten die gespecialiseerd zijn in bezorgingen van vers pakketten.

We bespreken graag de mogelijkheden en komen hiervoor het liefst in contact via een telefoonnummer. Alle benodigde gegevens kunnen ingevuld worden via het Contact formulier.

Voor alle vragen en opmerkingen kun je bij ons terecht via het contactformulier.

We streven ernaar om binnen 48 uur een reactie te geven. Het kan voorkomen dat onze e-mails in de spambox belanden.

Helaas wordt er niet geleverd op de waddeneilanden. Voor de rest wordt er geleverd in heel Nederland.

Bestellingen worden de nacht voor de levering dagvers gemaakt. De donuts dienen bewaard te worden op kamer temperatuur (18-24 graden) en niet in de koelkast of in de vriezer.

Bestellen is mogelijk tot 16:00 uur. Indien er besteld voor 16:00 uur dan kan de bestelling de volgende dag geleverd worden – mits hiervoor is gekozen qua leverdatum –

Scroll Up