FAQ

De meest gestelde vragen vind je hieronder, verdeeld in categorieën. Mocht je vraag er niet tussen staan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Actueel

Bekijk via deze pagina of er een winkel in de buurt geopend is. Hier kun je natuurlijk je donut jaarkaart inwisselen.

Op dit moment blijven alle donut jaarkaarten hun geldigheid behouden. Na de heropening van de winkels hervatten we de jaarkaart waar we zijn gebleven.

Voorbeeld: Mocht de jaarkaart geëindigd zijn bij week 8, dan hervatten we de jaarkaart weer met week 9 i.p.v. de huidige week.

We zullen dit intern goed bespreken met onze medewerkers zodra al onze winkels weer zijn heropend.


Algemeen

Nee, helaas kun je bij ons nog geen cadeaucheque kopen.

Helaas, onze donuts zijn op dit moment niet gluten vrij.


Bestellingen

Onze logistiek partner verstuurd `s nachts naar elke bestelling die wij hebben aangemeld voor transport,de volgende dag een e-mail met hierin een track en trace code. Het kan voorkomen dat deze mail in de spambox terecht komt.

Mocht de link niet werken, dan is hier een alternatieve link van onze logistiek partner om handmatig de track en trace code in te voeren.

Wij maken elke bestelling die binnenkomt `s nachts dag vers. Dit betekent dat als er een bestelling binnenkomt voor dinsdag, wij deze pas de nacht ervoor gaan bereiden. Wij maken altijd onze donuts een nacht ervoor.

Onze logistiek partner heeft ook tijd nodig om de bestellingen in het systeem in te voeren zodat zij de volgende dag door heel Nederland* de bestellingen kunnen bezorgen.

Check als eerst je spambox. Het kan voorkomen dat je bevestigingsmail van de bestelling in de spambox terecht komt.

Mocht dit niet het geval zijn, stuur hierover een mail via het contactformulier en wij zoeken uit wat we voor je kunnen betekenen.

Bestellingen kunnen na 18:00 uur `s avonds voor de volgende dag niet meer gewijzigd worden.

Dit heeft allemaal te maken met de voorbereidingstijd van ons productie centrum om de bestellingen dag vers klaar te maken en onze logistieke partner die voorbereidingen moet treffen zodat jij je donuts ontvangt.

Niet alles is verkrijgbaar in de winkels. Mocht je alsnog iets willen bestellen kan dit via de webshop.

Wij zorgen ervoor dat het een dag later wordt thuisbezorgd.

We maken alle binnengekomen bestellingen dag vers.

Dit houdt in dat als er een bestelling binnenkomt om dinsdag opgehaald te worden in een winkel, wij deze maandag nacht vers maken en dinsdag ochtend vroeg leveren.

Het is natuurlijk mogelijk om alsnog dezelfde dag te leveren, maar dit gaat via onze bezorgpartners Uber, Thuisbezorgd en Deliveroo.

Dit is zeker mogelijk. Klik op de begin pagina op het kopje afhalen en je kunt de volgende dag al gelijk je bestelling ophalen.

Je rekent je bestelling af en ontvangt een bevestiging. Laat deze zien of print hem uit en neem hem mee naar de gekozen winkel tijdens het afronden van je bestelling.

Helaas is dit niet mogelijk. Als je alsnog een bestelling wilt afhalen op dezelfde dag kun je naar de winkel toe of laten thuis bezorgen via onze bezorg partners Thuisbezorgd, Uber en Deliveroo.

Donuts zijn een geliefd product die natuurlijk de hele dag door gegeten kunnen worden, maar het liefst wil je natuurlijk je levering zo vroeg mogelijk (voor een verjaardag of vergadering) en door deze optie te selecteren ben je er zeker van dat je bestelling tussen het tijdvak van 08:00 en 12:00 uur wordt geleverd.

Wij kijken graag samen met u of wij u gepersonaliseerde bestelling kunnen maken. Neem hiervoor contact met ons via het Contact Formulier.

Scroll Up